Skal vi få din hjemmeside til at sælge endnu bedre?
Det gør vi ved at give dig en velfungerende hjemmeside og “rigtige” webtekster, så du kan komme foran i relevante Googlesøgninger
Lad en professionel tekstforfatter og webmand sørge for:
- At din hjemmeside får et flot og moderne design, der adskiller dig fra dine konkurrenter.
- At dine nye hjemmeside rent teknisk fungerer helt optimalt med: en god og brugervenlig struktur, høj hastighed, velfungerende og sunde interne links, fotos i korrekt størrelse samt tilpasset visninger både mobiltelefoner, tablets og computere.
- At alle dine webtekster er velfungerende med relevant indhold for dine målgrupper ligesom de bliver læsevenlige og får indarbejdet resultaterne (de korrekte ord) fra søgeordsanalysen. Det er ikke nok, at teksterne beskriver dine produkter/ ydelser – de skal også afspejle den værdi, de giver kunderne.
Det giver ro i maven, styr på din Googleplacering og mersalg af dine produkter
Din virksomhed er unik, og det skal dine kunderne kunne se og læse, når de besøger din website. Vi skriver skarpe webtekster målrettet dine kunder. Vores mål er altid at fortælle budskabet så levende, at de besøgende får lyst til at købe ydelserne/ produkterne.
- Vi lytter til dine kunders behov
Når vi skriver en tekst til jeres hjemmeside, så sætter vi os i dine kunders sted. Vi ser virksomheden udefra og ind og fokuserer på det, kunderne interesserer sig for, og som motiverer dem til at købe. På den måde leverer vi altid høj kvalitet, præcist og omhyggeligt. - Vores webtekster er effektive og skrives til mennesker/ dine kunder
Med professionelle googleoptimerede (SEO) tekster bliver dine kunder gjort klar til at handle. Den rette længde, de rette søgeord og titler skal altid have målgruppen for øje, og vi aktiverer de følelser og det udbytte, målgruppen skal præsenteres for. For mennesker handler med mennesker. - Samarbejde med dig i centrum
Når du kontakter os for at få tekster, starter processen med et kort interview – meget gerne face to face men telefonisk/ online er også en mulighed.
Det er vigtigt for os at få et grundigt indtryk af jeres virksomhed. Vi læser også gerne nuværende tekster med kritiske øjne og kommer med forslag til forbedringer.
1. Vi mødes
Lad os mødes online eller face-to-face, så vi kan høre nærmere om din virksomhed, din produkter/ ydelser og den værdi, du skaber for dine kunder.
2. Vi tilpasser og optimererpasning og optimering
Herefter arbejder vi med udgangspunkt i dine krav og ønsker, når vi skaber den grundlæggende struktur på din hjemmeside. Vi sørger for at designet bliver tilpasset dine produkter og ydelser – og ikke omvendt.
Vi laver også en grundig søgeordsanalyse, så ordvalget i dine nye tekster hænger sammen med de ord, dine målgrupper bruger, når de googler. Vores søgeordsanalyse er både baseret på din og dine konkurrenters hjemmesider.
3. Vi opretter
Vi opretter og designer din nye hjemmeside med menuer, forside/undersider, tekster, den korrekte html struktur, URL’er, interne link samt meta informationer på hver enkelt side.
Basis
4 sider (eller 1 “one page“)
Typisk forside, 1 produktside, en om os side og en kontakt side
Korrektur
1 times efterfølgende korrektur af webtekster er inkluderet
Design
Vi tilretter farver, skriftyper, logo, opsætter kontaktformular
9.700 kr inkl moms 12.125 kr
Normal
Op til 8 sider
Typisk forside, 4 produktsider, en om os side og en kontakt side
Korrektur
som “Basis”
Design
som “Basis”
12.500 kr inkl moms 15.625 kr
Den udvidede
Op til 15 sider
Typisk forside, 8-12 produktsider, en om os side og en kontakt side
Korrektur
2 times efterfølgende korrektur af webtekster er inkluderet
Design
Mulighed for større design ændringer, evt. tilknytning af webdesigner til opgaven
Pris aftales
Tekstlængde – Normal tekstlængde er omkring 400 ord.
Skal teksten være længere eksempelvis på grund af SEO, aftaler vi en pris!
En SEO tekstforfatter skriver tekster til mennesker
… men har altid Google og keyword data med i sine overvejelser.
Efter vores møde med dig, har vi et klart billede af, hvilke tekster der skal skrives.
Nu går arbejdet igang med at anlysere den bedste “vinkel”, hver enkelt tekst skal have.
Opgaven er her at finde de bedste keywords og keywords fraser, som der skal bruges i teksten. Ord der skaber trafik og omsætning på din hjemmeside.
Med SEO værkøjer som Semrush, Ahrefs, MOZ og ligende analyseres og forberedes hver eneste tekst til din hjemmeside, før de skrives.
Valid data er nu bedre end ren gætværk og mavefornemmelser!
SEO analyse
Vi vælger dine keywords bl.a. ud fra:
- Søgevolumen – Antal søgninger pr. måned (år)
- Sværghedsgrad (Keyword Difficulty) – Hvor stor / hård er konkurrencen på det enkelte søgeord, hvem er vi oppe imod?
Er søgeresultaterne (SERP) domineret af store troværdige internationale firmaer med mange links, må vi typisk finde en anden vinkel. Som ved så meget andet her i livet, gælder det om at vælge sine kampe med omhu! - Trends – Har søgevolumen ligget stabilet over længere tid eller er den på vej op eller ned.
- Tekstlængde (antal ord) – Tekstlængden på konkurrenterne sider måles for at give os en ide om, hvor lang vores tekst skal være.
- Søgeordstæthed (Keyword Density) – Måles igen ud fra konkurrenterne, som typisk er dem, der ligger på side et i Googles søgeresultater.
VIGTIGT – Vi skal IKKE kopiere konkurrenternes webtekster og tekstopbygning.
Vi skal derimod bruge data og viden, om hvad der virker på læserne og søgemaskinerne.
Hvilke seo tekster der skaber trafik til din side, hvilke spørgsmål og information dine brugere efterlyser!
Link og meta informationer
Et andet vigtig arbejdsområde for vores SEO tekstforfatter er arbejdet med den interne link struktur. Hvilke sider linker til hinanden og med hvilke tekst?
Her benyttes igen den før omtalte SEO analyse, til at bestemme hvilke sider der skal linkes til og fra.
Meta informationerne Meta Title og Meta Description udfyldes ud fra teksten og analysen.
Er der brug for det, skal specielle meta informationer udfyldes til Open Graph protocol, som eksempelvis benyttes af Facebook, Twitter og andre sociale medier.
Dine fordele ved at bruge en professionel tekstforfatter
Ved at få en dygtig, professionel tekstforfatter til at skrive dine webtekster, så giver du din virksomhed mere synlighed, større troværdighed og øget salg. For mennesker handler med mennesker, og gode tekster handler ikke kun om at præsentere faktuelle facts om dine varer/ ydelser for potentielle kunder. Det handler i høj grad også om at vise, hvor din virksomhed er unik og hvilke fordele kunderne høster ved at vælge lige netop din virksomhed.
Derfor starter vores arbejde som tekstforfatter altid med, at vi sætter os grundigt ind i din virksomhed og din branche. Hvordan arbejder du? – hvordan adskiller du dig fra dine konkurrenter? – hvorfor skal kunderne vælge at handle hos dig?
Alt dette omsætter vi som professionel tekstforfatter til præcise webtekster med klar og personlig kommunikation om virksomheden. Det kalder vi også for god storytelling, som i sidste end vil skabe resultater på din bundlinje.
Så ved at lade os få indsigt i fortællingen om din virksomhed, vil du få webtekster, der rent faktisk sælger, og som er målrettet til lige præcis dine kunder.
Bedste løsning til det seriøse firma der ønsker en gennemarbejdet hjemmeside
Har jeres firma brug for en seriøs løsning?
Jeres tilstedeværelse på internette er af afgørende betydning?
Ja, så har vi den helt rigtige løsning!
Et team bestående af:
- Tekstforfatter
- Webdesigner
- Webudvikler
- Samt evt. SEO bureau
Vil sammen løfte opgaven.
Sammen med jer skaber vi overblik over hvilke tekster og sider, i har brug for.
SEO analyser udarbejdes og tekster skrives.
Webdesigneren skaber sammen med jer det bedste grafisk udtryk.
Tekstforfatteren og webdesignere arbejder tæt samme omkring diverse faktabokse, tekstbannere o.lign.
Udvikleren koder tema (WordPress theme) og opsætter jeres WordPress hjemmeside ud fra webdesigneres design.
Evt. kan SEO bureau tilknyttes til et forløb med linkbulding, søgeords overvågning, rettelser og løbende forbedringer.
Link til og fra dine tekster styrker din placering i SERP
Vigtigt punkt
Når vi har skrevet den færdige tekst, begynder nu et vigtigt arbejde. Arbejdet med link.
Har du selv forsøgt dig i kunsten som tekstforfatter til hjemmesider, ved du hvor dejligt det er, når de bliver fundet og læst.
Det er altid en god oplevelse, når ens tekst/side ligger højt i Google’s SERP, og læserne responderer på den tiltænkte måde.
De mange timers forberedelse med søgeord, korrespondancer frem og tilbage med firmaer og ressourcepersoner bærer pludselig frugt.
Et arbejde som vi sikkert er mange der i tidens løb, enten helt har droppet, da det virker for svært og uoverskueligt, eller kun halvhjertet har forsøgt os med.
Interne link
De interne link på hjemmesiden har vi heldigvis fuld kontrol med. Her er der ingen undskyldning til ikke at få dem opsat korrekt.
Opret eksempelvis et regneark med alle dine vigtige sider på domænet. I regnearket skriver du ud fra hver enkelt side dine søgeord – dem som du fandt i søgeordsanalysen. Med det har du et godt overblik over, hvilke sider der skal linke til hinanden og med hvilken “klik tekst”.
Eksterne link
Arbejdet med de eksterne link er straks en mere vanskelig og farlig opgave.
Du kan læne dig tilbage og håbe på, at folk har lyst til at linke til din side. Eller du kan måske skaffe nogle få link fra linkfarme, som højst sandsynligt skader mere end de gavner.
Eller du kan få det gjort professionelt!
Produktbeskrivelser
Vidst du, at vi også kan hjælpe dig med at skrive produktbeskrivelser og tekster til kategorisiderne på din webshop?
Som hovedregel vil vi altid anbefale at skrive og optimere teksterne på webshoppens kategorisider. Først når dette arbejde er fuldført, giver det “SEO-mening” at optimere selve produktbeskrivelserne.
FAQ
Hvad er en tekstforfatter?
En tekstforfatter er en person, der skriver dine tekster, dit budskab for dig!
Mange firmaer og enkelt personer har i dag ikke tid eller kunnen, til at skrive deres egne tekster.
Tekster som der i dag stilles store krav til på digitale som trykte medier.
Hvad er webtekster?
Webtekster er tekster, der er skrevet / optimeret til den måde, vi som brugere typisk læser, når vi besøger en hjemmeside.
Ofte scanner læseren teksten på hjemmesiden. Leder efter overskrifter og faktabokse, der giver det ønskede svar.